Loading...

FØLER DU DIG:

- ”40 fed og færdig”?

- Stiv i kroppen og låst i kroppen?

- Plaget af smerter i ét eller flere led?

- For stillesiddende i dit arbejde?

- Begrænset i din bevægelighed?

 

 

 

 

 

PERSONLIG TRÆNING er en god måde at opnå dine mål, hurtigt og effektivt.

Det er dog ikke kun det jeg har fokus på, når du laver et forløb med mig. Hos mig er der også fokus på at få etableret gode vaner, der passer ind i din hverdag og at du selv får nogle lette og simple strategier til at bevæge dig noget mere.

 

Men mest af alt, handler det om at du får et forhold til din krop, der er baseret på glæde samt

AT DET ER MEGA FEDT AT BEVÆGE SIG!

 

Træningsforløbne er altid 1:1. Det betyder, at der er 100% fokus på dig og dine mål. Jeg tager udgangspunkt i funktionel neurologi, dvs. anvendt viden om vores nervesystem, til at lave effektive træningsforløb.

 

BOOK EN GRATIS OPSTARTSSAMTALE

TLF. 25362306 ELLER SKRIV HER: KONTAKT

 

 

FORLØB OG PRISER

Personlig træning er naturligvis... personlig. Det betyder derfor, at jeg rigtig gerne vil skræddersy et forløb, der PASSER PRÆCIST TIL DIG

På baggrund af det, tilbyder jeg ikke færdige pakker, men tilpasser forløbet til dig ud fra dine ønsker, behov og mål. Hvordan vi skruer et forløb sammen afhænger af, hvad du gerne vil og hvad du har af tidshorisont. 

 

Hvor langt et forløb og hvad prisen er, afhænger derfor af, hvad vi i fællesskab bliver enige om.

 

Tag kontakt herunder, og lad os sammen tage en gratis og uforpligtende snak om, hvad du har brug for.

 

 

RING PÅ 25362306 ELLER SKRIV EN MAIL:

BEVAGELSE@GMAIL.COM

 

 

 

STRATEGIER

[BEVÄGELSE] arbejder med 3 strategier, der gør, at du får det maksimale ud af din træning:

 

1. MIKROTRÆNING

Mikrotræning er øvelser, der skaber en god forbindelse mellem hjerne og krop. Det er øvelser, der kræver en relativt lille indsats i forhold til udbyttet. Mikrotræning reducerer ’modstand’ mod træning og bevægelse ved bl.a. at reducere smerter og stress i kroppen samt øge energiniveauet.

Det medfører, at du får mere lyst til at bevæge dig i din hverdag.

 

2. VANEÆNDRINGER

Spørgsmål: ”Hvordan spiser man en elefant?”

Svar: ”Én bid ad gange!”

Ved at bryde træningen ned i små skridt, og ’trække en øvelse’, kan vi gøre det let for os selv, at gøre en smule hver dag. Udgangspunktet er, at det skal være sjovt og rart at gøre

 

3. GRÅZONETÆNKNING

Konceptet er i al sin enkelthed, at skifte sit ’alt eller intet’-mindset ud, med ideen om, at ’lidt har også ret’. Specielt i det lange løb. Det er især det vi kan kalde ’The 1% Rule’. Det betyder, at hvis du lægger en procent til side af, hvad du tjener, vil have en god opsparing et år senere.

DIN KROP ER TIL FOR AT BLIVE BRUGT!

 

Det er hovedfilosofien i den personlige trænnig jeg tilbyder.

 

Min viden kommer mange forskellige steder fra.

De programmer jeg laver bygger dels på øvelser fra Z-Health og dels øvelser fra systemet MovNat.

Derudover er jeg inspireret af Ido Portal, Fighting Monkey, Perry Nickelston fra StopChasingPain.

Samt et hav af andre